top of page

FORSIKRINGSSKADER

Når vi er i gang med en undersøgelse eller en reparation af din kloak, så er vi altid opmærksomme på, om det kan være skader, som bør dækkes af din forsikring.

Hvis vi får den mindste mistanke om, at din forsikring kan dække en evt. skade, så sørger vi for at samle den nødvendige dokumentation, for at du kan få den erstatning, som du har krav på.

 

Når vi tjekker en kloak i forbindelse med et problem eller laver et kloaktjek ved en hushandel, så tjekker vi alt det, der umiddelbart er muligt. Erfaringerne er, at forsikringsselskaber kun ser på den ene skade/det problem, som er anmeldt.

 

Når vi tjekker hele kloaksystemet, så får vi alle skader med på en gang, men det er ikke noget forsikringsselskaberne bryder sig om.

 

Vi har desværre set flere eksempler, hvor man bevist har ”holdt sig for øjnene” efter første skade, og så pakket bil og værktøj mv. sammen og kørt igen – i stedet for at få arbejdet gjort ordenligt fra starten af.

 

De metoder, som forsikringsselskaberne bruger for at spare penge, kan vi ikke stå på mål for. Vi vil være sikre på at hele problemet er løst og ikke kun et enkelt lille brud.

 

Når du vælger os, så er det dine interesser, som vi varetager.

 

Som udgangspunkt er det altid dig, der bestemmer, hvilken håndværker der skal udføre arbejdet. Forsikringsselskabet kan bestemme prisen, som de vil give til arbejdet, men det er dit valg af håndværker.

 

Derfor kontakt os, inden du kontakter forsikringen!

 

Dermed kan du være sikker på, at vi holder øje med, hvad der er galt og hvad der skal dækkes af forsikringen. Det skal være, som det skal være.

​

Kontakt Lasse fra Østjysk Kloakservice på 2067 7387 og hør mere.

​

​

bottom of page